Ska jag se detta som ett bra tecken?


Vi håller på att flytta försäljning och laget från Uddevalla till Stockholm
Tyvärr kommer vi inte att kunna ta emot några beställningar förrän Torsdag den 25 februari.
Service och support har öppet som vanligt Mån-Tors 9-13, Fredagar 10-13

E-postadress är: [email protected]

Hälsningar
Prispress.com


1) Deras hemsida ligger alltså nera.
2) Att komma fram till deras telefon är cp-svårt. Man möts av ett meddelande som säger att "samtliga operatörer är upptagna för tillfället" eller att "det är många som ringer just nu. OBS att "samtliga operatörer" består av en kille som sitter på deras support.
3) Supportkillen jag pratade med sa att de har ändrat deras mailadress till [email protected], men varför skriver de då ut den gamla som de inte svarar på?
4) Min mobil har nu varit hos dom sedan den 18 december.

Höhö. Jag har nästan börjat skratta åt mig själv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0