"... planerar, organiserar och har koll."

Att inte ha koll och att inte lyssna har sina fördelar. Har du god karma brukar det löna sig att inte ha koll, karman fixar resten.

+ När saker skiter sig så kan du har tur
♥ Kom på Leenas första mentorstid --> slapp frånvaro --> Blev inte bitter.
+ Du skjuter upp stressen för tunga saker
♥ Går i god tro och gott samvete när man har fysikprov dagen efter.
- När saker skiter sig kan du ha otur
♦ Fack, var det randigt...
- Du skjuter upp stressen för tunga saker
♦ Helvete, vi har fysikprov nu...

Nu har jag i alla fall skaffat en sådan där fantastisk uppfinning där det verkar som att jag koll. Den ska kombinera det bästa av två världar (är det tänkt)! MEr realistiskt så är det så att aldrig lyssnar på viktiga saker vilket resulterar i att jag glömmer flytta datumen i min almanacka... det sämsta av två världar.

Hakuna Matata stressiga klass =)

/Ken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0