One happy day.

Haha, alltså mvgforlife, ni har missuppfattat hela grejen. När jag ber er att rösta om två alternativ så kan inte hälften svara a och hälften b. Ni måste svara samma sak, annars blir min beslutsångest bara värre :/ "Gör om - gör rätt".

Idag var en lång dag. Ganska mysig ändå. När Maddes grupp stod och läste bibeln högt kändes det mysigt. Fick lite flashbacks från låg- och mellanstadiet då läraren satt och läste högt ur en bok för hela klassen. Det borde man seriöst fortsätta med :P

Ikväll jobbade jag också lite. Hur det var? Well, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt. Men att få det påpekat för sig att man tar för mycket papper när man ska torka händerna efter att ha tvättat dom med en medföljande dryg kommentar får mig att bli så jävla trött. Aja. Det var inte min kväll ikväll helt enkelt.

Imorgon är det fredag. Två lektioner och sedan fixa pass. Det blir skoj skoj.

// F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0