När jag blir rik så ska jag...

... köpa ett medlemsskap på Sturebadet för 25000 kr per år. Då ingår frukost, badrock och träningskläder varje gång man tränar.
... gå på Sturebadets lyxigaste spa-behandling för 5000 kr (för 200 min).
... köpa en armbandsklocka för 100 000 kr.
... köra runt i en röd Ferrari.
... äga Café Opera.
... designa och låta tillverka en egen mobil.
... åka till Maldiverna under november - mars.
... gå runt i äckligt dyra märkeskläder som är inköpta i NY, LA, Lodon och Paris.
... ha en egen champangebar.
... ägt den fetaste, coolaste och dyraste villa du kan tänka dig.
... vara äckligt dryg och rik .

:D

Vem var det som sa att man inte blir lycklig av pengar?
Inatt kommer jag drömma gott.
Godnatt.
// Fredrik

Kommentarer
Postat av: m

Jag skulle KÖPA Maldiverna!

2010-02-19 @ 12:31:12
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0