Mental träning.

Inför varje prov, tävling eller svår situation ska man visualisera. Man ska se det framför sig, se att man klarar det. Tänka positiva tankar. Då går det mycket bättre. Höhö? Fluuuuuumm, men det kanske funkar? Vi testar på biologiprovet. För övrigt så vet jag inte om avslappningsövningar fungerar på mig, när jag ligger och försöker lyssna på de där banden börjar jag tänka på en massa annat och typ somnar. Är det för att jag sover för lite, att banden är för tråkiga eller för att jag är bäst på att slappna av?

Tunnelbanan började rulla idag igen. 2 minuter mellan Blackeberg och Vällingby istället för en 20 minuters promenad säger sig självt, men imorse när solen sken och jag, jonna och felicia gick till skolan så var det rätt mysigt. Älska solen. Den värmer även i minusgrader (:

Nu är det dock mörkt som in i graven ute, och biologiböckerna måste öppnas nu även om jag inte vill. Hard hard work.

Vill rikta ett stort tack till Kenjoe som antecknar åt mig på fysiken <3

Maten klar nu, över och ut.
// Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0