Lyckostan = Himlen eller Lyckostan = Sarkasm?

Vaknade 7.30 imorse.
Lyckat på en studiedag.
Borde ha pluggat idag.
Har jag gjort det? Nej.
Ska jag? Jag måste.
Fast jag vill inte.

Och varför har min idol Maria Montazami joinat 'the dark side'?

Maria, jag är besviken! :(


Denna låten från Melodifestivalen för en massa år sedan
är bra. Kommer ihåg att jag gillade den. Tyck vad fan du vill, men den är bra.


Texten på minner galet mycket om Mammas gata btw.

Dagens låtlista:

Timbuktu feat Andreas Grega m.fl. - Mammas gata
BrandstaCitySläckers - Kom och ta mig
Clawfinger - Hate your self with style
Abba - Mamma mia
Lady Gaga - Paparazzi
Gyllene Tider - Sommartider

Okej. Den här låtlistan känns inte överdrivet macho, men what so ever.

Ikväll kommer alla från kryssningen hem. Väntar spänt på Kenjoes bilder a la mvgforlife-style!

Och inte för att verka tjatig, men varför är det inte sommar nu? :/

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0