Like a knife in the back.

Allahjärtansdag? So what.
Varför är folk så otrevliga?
Det är inte mitt fel att du inte har pengar på kortet.
Det är inte mitt fel att din glutenfria cheese inte finns färdig.
Det är inte mitt fel att du vaknat på fel sida.
Hata mig. Skrik på mig. Det är ändå inget jag kan göra åt.

Fysik B. Funderar seriöst på att vara "sjuk" imorrn.
Men som mammas pojke tror jag inte att jag kommer vara det.
Så jävla otaggat.
På allt.

Ska jag försöka lära mig induktion och göra uppgifterna på kapitel 9, eller är det bättre om jag repeterat allt det andra? :(

// F

Förresten, ni som vill göra HP, sista anmälningsdagen är imorrn.

Kommentarer
Postat av: Carl

Du kan se på det som det är: Alla som är griniga på allahjärtansdag är ensamma, osäkra själar som låtit sig influeras för mycket av samhällets kollektiva tvåsamhets-stress.



Om du är övertaggad(glad, som typ Erik) tillbaka mot alla som är griniga i kassan kommer det vara som att spotta på deras ynkliga liv.



fkb.

2010-02-14 @ 19:39:03
Postat av: Donkendonkendonken

Nah. Se det så här. Alla hjärtans dag är en dag för tvåsamheten. De som är två firar den. De som är en firar den inte. Simpelt?



Jag fick faktiskt en ros idag. Av Konsum, när jag köpte tre liter mjölk på vägen hem från jobbet. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

2010-02-14 @ 19:52:11
Postat av: Frida

Kan vi inte ha litetro på lycka och kärlek? Vad ska man annars leva för?

2010-02-14 @ 20:21:16
Postat av: Fredrik

Frida, i stunder som dessa finns det varken lycka eller kärlek. Jag förstår fortfarande inte induktion :(

2010-02-14 @ 21:01:58
Postat av: m

Jag håller med frida!

2010-02-15 @ 08:42:31
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha men nu gör det de

2010-02-15 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0