inte PK

Vår matte e-lärare tror att jag alltid kommer sent. Det är endast för att jga kom 40min sent till den först lektionen, och råkar alltid komma sent på hennees lektioner. Det sitter nu "betingat" nu att jga är en sådan som inte kan passa tiden. Oavsett om jag kommer i tid för resten av terminen.

Idag var jag på busstationen tpy 5 över 7. Det skall gå en 113 mot blackebegrs gård, och min(moas eller fredriks) kära vän Malin sa att bussarna gick igår.

En timme och fem minuter senare hade jag blivit vän me den tant vars barnbarn går i blackeberg och som försökte lifta med mig till skolan.

Mina blåa tår kilade iväg till matten där alla satt tyst och var fullt upptagna med att ha kommit tid. ------> Fuck yourselves

Hemvägen:

Gustav och emil tar en vacker promenad mot vällingby och jag mot rondellen där bussarna skall gå. Typ 100m framför oss ser jag några tjejer som börjar springa.

(I) De ser en buss och de springer alltså måste jag springa .. sen sprang jag  och vet ni vad?









Jag hann, jag fucking hann. SÅ SUG MIG.  Jag kom hem 50 minuter senare, helt ok! inte kall i alla fall.

♥ tycker som fredrik om biologiprovet. Om alla håller på att hypa och plugga in i detalj så gynnar det ingen. SOLIDARITET kamrater(!) eller något sådant. --> Adoptera Morgans philosofier om prov och prövningar.



Kommentarer
Postat av: Edgar

Firing Ma lazaaaa!

2010-02-23 @ 23:06:53
Postat av: Anonym

IMA CHARGIN MAH LAZOR

SHOOOOOP DA WOOOOOOOOOOP

2010-02-23 @ 23:09:53
Postat av: Morgan

Morgans filosofi = Man pluggar ordentligt och bra till ett prov och hakar inte upp sig på små oviktiga detaljer utan litar på sig själv.

2010-02-24 @ 09:19:18
Postat av: Hilding

Morgans filosofi är sund. Heja morgan!

2010-02-24 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0