i'm looking in on the good life i might be doomed never to find

Madde tipsade mig om att plugga på ett fik.
Jag har gjort det två dagar i rad nu.
Café como och Abacafét (som heter något annat).
Det är faktiskt bra. Skönt.
Hemma hittar jag bara tio andra saker att göra.



När jag skulle räkna ut rörelsemängden blev jag glad.
Hej på dig med Madde!
Jag gillar sånt. Gillar allmänt små kommentarer eller gester som förgyller.
Lycka.

Jag skriver ibland ner fina ord som jag får. För vissa kommentarer kan jag gå och tänka på hela dagen.
Då åker dom in i ett skrivblock som oftast ligger vid min säng. Nu vet jag inte riktigt var blocket är.
För när jag läser det jag skrivit ner blir jag lycklig.
Även om det bara varar för en stund.

Prova ni också.

There is no way to prosperity
Prosperity is the way
-Wayne Dyer

Kommentarer
Postat av: mickan

Glömde säga att det var jag som skrev

2010-02-05 @ 18:38:26
Postat av: mickan

Fast det kanske ni förstod

2010-02-05 @ 18:38:57
Postat av: Gustav

Att det står mickan på miniräknaren avslöjar det nog^^

2010-02-05 @ 22:02:40
Postat av: Ken

(Y) Seriöst, blocket ... älskar sånna saker! verkligen guld

2010-02-05 @ 22:39:34
Postat av: m

Åh mickan, förut brukade jag också skriva ner saker som folk sa som gjorde mig glad.

Det är en väldigt bra sak.

Och jag blir glad över att du blev glad! <3

2010-02-06 @ 12:21:55
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0