God made Heaven and Earth, and the rest was made in China!

Haha, rubriken är en grupp på fejjan. Klockren! :D

Johan & CO bildspel var helt awesome!
Fridas inlägg gjorde min kväll ännu bättre!
Jobbet gjorde min kväll galet bra!
Tim gjorde min kväll bäst!

Imorrn är det fredag.
Redovisning i marknadsföring.
Men som C sa: "jag tror inte man behöver kunna allt utantill så vi kanske kan dela upp vad man ska säga precis innan lektionen?". Haha, jag älskar den sam-attityden. Det är något vi naturare borde ta efter ibland!
Fridas överraskning ser jag fram emot. Höhö, jag älskar sånt!
Fredagkväll blir också helt awesome.

Lördag ska det pluggas! (elleeeer?). På kvällen är det utgång (en spontanidé jag nyss kom på. Någon mer än Gustav som är på?). På söndag är det upp kl 6.30 och jobba 8-17 (perfekt efter en utgång och innan ett fysik b - nationella).

Att hela helgen dessutom är föräldrarfri med hela den feta villan för mig själv gör inte saken sämre. WIHO :D

Utan att man tänker på det så vakar örnen över hela BLG. Det känns bra.
Fast det jag tänkte på var att taket i vår skola är gaaaaaalet högt! Det känns också bra.

// F

ps. Pumpar GT - Sommartider på högsta volym och tänker på flaket. Om mindre än fyra månader är vi där! :D
ps2. REKORD! 42 UNIKA BESÖKARE HITTILLS IDAG :D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Rätt var det är dyker (läs: faller) örnen ned och plockar nån syndare som inte håller upp dörren a la Blackebergsandan

2010-02-11 @ 22:00:51
Postat av: Anonym

"Rätt vad det är"*



damnit

2010-02-11 @ 22:01:50
Postat av: Gustav

"Att hela helgen dessutom är föräldrarfri med hela den feta villan för mig själv gör inte saken sämre. WIHO :D"

Det sa du aldrig till mig... då var ju allting löst ;)

2010-02-11 @ 22:44:57
Postat av: ken

fekka hos fredrik! weppa - jag tar med böckerna

2010-02-12 @ 07:00:09
Postat av: Fredrik

Förfest hos mig, jag bangar inte :D

Fixa dricka bara :)

2010-02-12 @ 08:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0