Ensammast i hela världen

Seriöst jag kommer aldrig kunna bo själv. Är sjuk och ensam i kväll och känner mig bara så ynklig och liten. Jag vill vara fyra år igen och bli tröstad av mamma...

Aja hade "bigplans" ikväll och hela dagen men som vanligt inser jag inte vad jag klarar av och får ställa in allt i sista minuten och göra folk besvikna. Det känns lite som att det har blivit min grej och jag är så trött på mig själv.

Hoppas ni har det roligare än jag i kväll!

Nu till random stuff =)

Har ni kollat in googlestreetwiew (?) det är det läskigaste jag någpnsin har sett. STALKERVARNING!!! Och sen blev jag tipsad om serien "the bigbang" som jag kollade på i gårkväll så himla skön alla riktiga naturare måste älska nördfaktorn haha.

Till sist en urgullig historia: Jag sitter i receptionen på dansskolan och två tjejor (15) kommer fram till mig fnissandes. En av dem börjar på en fråga men vågar inte fortsätta så då slänger den andra ur sig: Är det sant att Erik Saede jobbar här? Haha jag asgarvar och säger nej vart har ni hört det? Då säger den ena tjejen att hennes lillasyster hade sagt det. Dom skäms ihjäl och börjar gå men då kommer jag ju på att Thomas, hans bakgrundsdansare faktiskt jobbar på dansskolan och att lillasystern måste ha missuppfattat allt, haha. Otroligt att han kan få crazyfans på en vecka. Galet?

Nu tillbaka till ensamheten...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men lilla Frida då :/

Haha, men vet alltid att det är du som skriver när du gör "=)" för du är den enda som gör smailysarna på det sättet, höhö!

2010-02-20 @ 23:21:37
Postat av: Frida

Haha =)

2010-02-20 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0