Bloggar är kultur.

Att blogga är kultur.
Att läsa bloggar är kultur.
Att blogga är kultur.
Blogg är kultur.
För tio år sedan visste ingen vad en blogg var för något.
Det fanns inte ens en blogg.
Så det så.

Idag åkte jag till Vällingby, ställde mig i den 100 meter långa kön till ersättningsbussen. Hörde att han bredvid mig väntat i 25 minuter. Efter 20 minuter bestämde jag mig för att gå till skolan. Det blev en rask promenad i snöovädret, och jag såg inte en enda buss åka förbi mig. Det kändes skönt, skulle bli arg om det gjorde det. Men, jag hann till skolan och fick en frisk morgonpromenad, så ska la inte klaga. Mot Hässelby går det dock alltid bussar (:

http://www.dn.se:13029/polopoly_fs/1.1016123.1264515327!images/2437901072.jpg

Men ni måste hålla med om en sak, detta "kaos" skapar en "get-toghter"-effekt bland oss svenskar? Kaoset och förseningar blir ett samtalsämne, folk börjar prata med varnadra i busskön och sådär. Mysigt. Och egentligen, varför ska vi klaga så mycket? Okej att man kommer en halvtimma sent dit och dit, men världen går ju inte under? Haha, fast det säger jag som bara behöver gå 20 min till skolan. För min brorsa tog det 3 timmar att komma in till Kungsholmen idag, varav han stod upp på en buss i en timma som satt fast i bilköerna mot stan. Skadeglädje? Blackan är bäst, så är det bara.

Idag var jag hos tandläkaren också, och jag hade inga hål som vanligt. Det var dock sista gången jag fick gå gratis...  undrar om de kommer börja upptäcka en massa hål om två år när jag blir kallad igen. Typ "oj, vi hitta 10 hål här! ja, det kostar tjugoåtta tusen". Fast, min tandläkare är rätt snäll, så jag tror inte det.

Alla verkar tycka att biologiprovet inte är så stort? Är det bara jag, eller är det inte ganska mycket ändå? :(

Aja, nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig före 23. Hoppas det fungerar.
Vi ses imorrn - försenade, men glada i sal C204 :D

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: m

Jag tycker det är MYCKET

2010-02-23 @ 21:44:22
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Emil

Det är bara ett VG-prov, så det bör inte vara någon större fara.

2010-02-23 @ 22:34:44
URL: http://hjarnsubstans.blogg.se/
Postat av: Ken

Tanken av att det är mycket kommer äta upp er. och om ni smittar mig med den taknen kommer JAG äta upp er.

2010-02-23 @ 22:47:34
URL: http://hotmale.com
Postat av: Carl

Jag antar att det är mysfaktorn på det hela som får polisen att stationera piketbussar på brommaplan.

2010-02-23 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0