Are you gonna drop the bomb or not?

Let us die young or let us live forever
We don't have the power but we never say never
Sitting in a sandpit, life is a short trip
The music's for the sad men
Can you imagine when this race is won


Maddes inlägg gjorde mig glad.
Tre år. Fattar ni hur fort det gått?
Februari, mars, april, maj och nio dagar till.
Det är fan inte långt kvar.
Vet inte hur man ska känna sig.
Men vi kör bara på.

Att ha en lektion idag var helt underbart. Samhällskunskap, med nationalekonomi, var riktigt skojsigt. (Är det bara jag som tycker att samhällskunskapen aldrig varit roligare? :$).

Idag åker rätt många till Kröklekardalen. Hoppas ni får det bäst <3
På måndag är det 100-dagarskryssningen (även om det inte är 100 dagar kvar).
Fysik B NP? Skitsamma! (?)


För alla er som är engagerade i min mobiljakt så har jag en spännande nyhet! Idag, 12.55, ringde jag prispress.com och tro det eller ej, men efter en minut så svarade en "Alexander". Blev lite chockad att någon ens svarade, men han var väldigt trevlig och tillmötesgående. De skulle få en leverans med lagade mobiler antingen idag eller inom en vecka, annars skulle han höra av sig igen.

Att de inte svarat på sina mail beror på att de har bytt adress till [email protected] från @prisspress.eu. Tydligen så är de väldigt underbemannade just nu (inte konstigt, de har fyra anställda?). Men jag fattar inte. Antingen är prispress en stor bluff eller så är de bara riktigt jävla dåliga på det som de håller på med. Vet inte om jag ska känna mig dum och lurad, eller om jag ska ha sympati för att de försöker men ändå är så dåliga. Väntar med att ringa Konsumentverket tills nästa vecka, och jag avaktar med att köpa ny mobil. Den som lever får se.

Måste också berätta att det finns en människa här i Sverige som jag verkligen, verkligen ogillar. Jag spyr på henne. På hennes åsikter. Och på hennes kommentarer. Böghatande, bokstavstroende människa som tror att hon gör världen till en bättre plats när det ändå hon gör är att predika om att förbjuda abort, att homosexualitet är fel och att jordbävningen på Haiti är ett tecken på jordens undergång. Så snälla Carola, gå och dö!

För att det här inlägget inte ska sluta med hat så avslutar vi med en rolig bild. Höhö.

// F

Kommentarer
Postat av: Ken

vacker bild ^^

2010-02-05 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0