6-timmars sömnen is back in action.

Blir 6 timmar sova i natt. Klockan 05.55 ringer väckarklockorna och jag ska hoppa upp och sätta på TV:n, för då börjar Sverige - Slovakien. Kvartsfinal. Hockey. OS! Kör samma taktik som i Finland matchen. Duscha i första, äta frukost i andra och sedan fira segern med att plugga biologi. Biologin oroar mig lite, groteskt mycket. En dag till på mig dock, det ska gå.

Och för er som inte har förstått det - ja, vi har samhällskunskap kl 10.20. Och nu går tunnelbanorna igen, så OBS att ni inte kan skylla på det om ni kommer försent eller inte kommer alls :/ (HOST gustav som kom 45 minuter försent till religionskunskapen idag...).

Längtar tills på fredag. Sportlov, pangkakor och sådär. Myspyskrampys.
Har förresten lyckats spela bort 300 kr på svenskaspel nu, jag borde lägga av.
Nu ska jag äta kvällsmat och sedan sova, hade bäst Nv3a och alla andra <3

// Fredrik

Ett liv som kan liknas vid ett cellmembran? Ledtråd: Fosfolipider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0