Medically speaking you're adorable.

Jag älskar amerikanska tv-serier - speciellt hur de får de kvinnliga huvudrollerna att framstå som idioter. Är det ett omedvetet val av manusskribenterna (som givetvis är män), eller älskar vi helt enkelt att titta på retards?

--------------------------------------

MAYOR SPOILERS AHEAD.

--------------------------------------

Ett litet urval utan inbördes ordning:

#1


Den här tjejen är riktigt jävla störd (ursäkta språket). När hon gråtandes cruisar runt i sin bil lyckas hon köra över en luffare, som givetvis dör. Denna luffare visar sig ha en brorson på hennes skola som hon såklart förälskar sig i.

#2


Ja, vad ska man säga. Om jag minns rätt breakar hon upp med Ryan --> blir emo --> är emo resten av sitt liv --> dör.

#3


Här har vi toppen av smarthet. Försöker blir junkie, men hennes far uppskattar det inte. Då blir hon förbannad och hatar honom.

#4


"Tja, min pojkvän är vampyr. När han blir slagen av andra superstarka vampyrer måste jag såklart hjälpa honom. Jag är ju nämligen så otroligt mäktig och kan säkert vinna över fem starka män i battle."


Bättre har vi det i Sverige:


/J

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har så himla rätt =)Klockrent

2010-04-16 @ 19:14:07
Postat av: Gustav

Tur att vi har Eva xD

2010-04-17 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0