Legally Blonde

Jag har en tjejkväll by my self. Målar naglarna lavendellila, kollar på Legally Blonde, läser Cosmo. Imorgon ska jag o mamma ha en tjejdag. Vi ska träna, hon ska klippa sig, jag ska få rosa coneverse (om inte nån har tips på nåt snyggare). Jag ska fortsätta min jakt på mintgrönt nagellack. De enda som har det Chanel och mina naglar är så inte värda att slösa Chanellack på. Hmm nagellack är nog min nya grejj. Kanske inte? Funtar på att dra mig ur retoriken också, trodde att det var pice of cake. Att jag var tuff och klarar sånt, men ska jag vara ärlig så mår jag lite illa varje gång jag tänker på det och vaknar av ångestdrömmar. Skulle det bara inte kunna vara en debatt istället?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hmm... ingen signatur, Kenjoe, är det du som skrivit det här?

;)

2010-04-05 @ 22:07:02
Postat av: m

kom ihåg att jag är med i juryn ;)

2010-04-05 @ 23:23:10
Postat av: Fredrik

Gustav, det märker du väl att det är Frida som skriver? :P Man ser lätt vem det är som skrivit utan att det finns någon signatur!



Och Madde, tar du emot mutor? (A)

2010-04-06 @ 20:34:49
Postat av: Frida

Haha, ska du muta henne så att jag vinner =) gulle dig och ja det är jag som har skrivit alltough lila nagellack på Kenjoe inte skulle vara helt fel?

2010-04-07 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0