If we ever meet again...

Jag vägrar låta mvgforlife-bloggen att dö, och om den dör ska jag gå i graven tillsammans med den. Promise!
Johan, börja blogga igen.
Kenjoe, blogga oftare.
Frida, blogga om annat än vår skiva (a).
Börja blogga mera Nv3a, dela med er av era tankar och skvaller.

Idag hade jag till exempel ett tio minuter långt utvecklingssamtal som var totalt meningslöst, men kände liksom att jag inte vill gå ut gymnasiet utan det där sista utvecklingssamtalet. Jag kommer nog sakna dem lite. Och för att skvallra lite kom Oskar (som Sussie alltid stavar Oscar) tidigt och trodde vi började 08.55. Hihi.

På lunchen satt Felicia och jag och försökte plugga fysik, eller, Felicia pluggade fysik och jag sov lite. Det är helt sjukt vad trött man kan vara. Sov liksom fyra timmar inatt, och det tycker man ju borde räcka om det bara är någon natt då och då, men tydligen inte. Höll nog på att somna på alla lektioner idag, första gången det händer :P

Om två dagar sitter vi på en buss till Berlin, det ska bli helt galet sjukt kul! (:

Nu ska jag iväg på medarbetarmöte och de ska bjuda på "mat och dryck". Ska man förvänta sit en trerätters? Puss och kram skumbanan.

Undertecknat
Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0