Är jag mentalt störd?

Jag har ställt mig den här frågan ganska ofta egentligen. Det är ju liksom inte normalt att höra röster som säger till en vad man ska göra när man spelat spindelharpan för länge? Typ, ta spader dam, taaaa den! Sjukt?

Jag måste också be om ursäkt till mian kära projektarbetsvänner för att jag är en bitch. Förlåt! Snälla stå ut med mig i några veckor till jag ska bjuda på kalas när vi är klara och försöka att inte vara så galen, pedantisk och sur!

Nu till att jag och Elli för två år sen satt en sommarnatt i gungan i gulsippan och snackade om framtiden, snackade om att drömmen var att få åka på VM med gruppen. Oj vad vi har jobbat hårt (okej kanske inte varje träning=)), massor av skratt, massor av gråt, sjuk rädsla och sju av mina bästa vänner <3

40 dagar till VM! Gaalet!

Kolla in den här länken på Världsmästarna hmm vi håller inte klassen haha =)
http://www.youtube.com/watch?v=YHNhaeMG5E4

Kommentarer
Postat av: Carl

Klart ni kommer vinna!

2010-04-13 @ 21:10:32
Postat av: Fredrik

Jag kommer med min cheerleadersklack och hejar på, promise!

2010-04-13 @ 22:29:01
Postat av: Frida

Tack =)

2010-04-13 @ 22:33:36
Postat av: Gustav

Du kommer att mosa projekt arbetet och ni kommer att mosa VM (trodde först du menade fotbolls VM xD)

2010-04-13 @ 23:53:41
Postat av: Gustav

(Ni är ju förstås en grupp i projektet också xD)

2010-04-13 @ 23:57:50
Postat av: Ken

Indeed! :D Grattis

2010-04-14 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0