0.0 inga förväntningar

Update: glömde att säga till ersom är intresserade att jag har klippt mig, det blev kort, sjukt kort, typ snaggat =). Okej kanske inte men låt oss säga så här att nu så är det affro på riktigt, tyvärr...


Hmm lala, jag drar mig ur retoriken =). Har haft andra saker för mig i veckan än att öva på ett tal som ändå bara blev mediokert. Sjukt onödigt att jag har haft dåligt samvete hela veckan för något jag inte ens tänker göra. Nästa lov ska jag göra allt tråkigt de första dagarna. Eller jusste det här var visst det sista lovet?

Igår blev det studentklänningsshopping, hittade två stycken så nu har jag tre i garderoben men vill ändå sy upp en haha det kommer sluta med att jag går runt i vita klänningar hela sommaren =).

Sen fikning med dansbrudarna som blev lite väl sen och slutade i Jessicas säng. De är sjuka i huvudet, om en tjej vid namn Jessica spårar ur totalt på vår skiva så vet ni vem som bjöd henne haha. Men men sjukt kul kan man ha...

Imorgon högskoleprov wihoo 0.0 here I come! Vi ses och failar tillsammans<3

Puss o Kram // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0