WHOAWHOAWHOA What's goin' on?

Skönt att X inledde med ett sådant mysigt och trevligt inlägg. Då slipper (√X)² vara lika mysig.

Imorgon blir det plugg, plugg och WAIT FOR IT.. mer plugg. Alla som känner NV3A vet att (√X)² inte ljuger. Även om (√X)² inte kommer plugga särskilt mycket kommer NV3A's dag att domineras av just plugg. Därför vill jag höja en varnande hand och uppmana alla att bara chillaxxa och gå med flowet (som dom säger i Amerika). Det kan innebära något i den här stilen:


(Här i NV3A dricker vi gärna vatten i små glas. Vatten behövs för att binda glykogenet i musklerna ni vet.)

Dags för (√X)² att checka ut och hälsa den nya dagen välkommen.

Work it harder, make it better,
Do it faster, makes us stronger,
More than ever, hour after hour,
Our work is never over.

Peaz out.

PS. Hörde att det blir Pasta al pomodoro till lunch imorgon.

PS2. http://open.spotify.com/track/6HA97v4wEGQ5TUClRM0XLc

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-23 @ 14:51:20
Postat av: Erik S

Jag diggar det där armbandet. Jag går alltid fram och säger till han/hon som har det att jag diggar det fast jag har glömt vem det är....

JUSTE! Det måste vara våran karate kid som börjar på K. :D, eller? ^^

2009-10-23 @ 15:42:15
Postat av: Andreas H L

Hmm jepp definitvt vatten : D

2009-10-23 @ 15:43:42
Postat av: "armbandstjejen"

:D tack erik

2009-10-25 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0