Långben _ÄR_ teh shit!

Så efter ett ex antal försök att få sällskap till the goofy movie gav jag upp och bestämde mig för att se den själv. (Observera att min syster på 11 höstar gav mig en bitchig blick vid min förfrågan om sällskap. Tydligen är hon för stor för sånt). Hur som helst rullade filmen igång och när eftertexten rullade ut var jag helt paff. Andra gången var jag i extas. Tredje gången valde jag ut mina favoritklipp och dansade runt till stand out och I 2 I.

Nu kanske ni börjar tröttna på allt tjat om denna långbenfilm, men den är grym, galen och goofy. Den måste ses kära klass, kära besökare, kära barn.

Jag vill tacka Johan för denna upplevelse.

Peace out
// Mickan

ps. Det var Fredrik som kom rubriken (om nu vissa tycker att den är dålig).
ps2. Johan fixade rubriken ännu bättre.
http://seriewikin.serieframjandet.se/images/5/58/Super-Cacahou%C3%A8tes.png
(Långben kan prata franska :O Men säg det inte till någon!)

Kommentarer
Postat av: Helmut

Japp what did I tell you. Ring mig nästa gång så kör vi "det perfekta kastet" dansen tillsammans.

2009-10-28 @ 22:47:56
Postat av: Calle

Du skulle hört av dig.



Jag kollade på flickan som lekte med elden tillsammans med min far.



Gå inte och se den, sämsta skådespelet någonsin.

2009-10-29 @ 00:11:35
Postat av: Erik

Hur i helvete kunde du inte säga till mig`? bästa filmen NÅGONSIN. utan tvekan. bäst. men visst, duger man inte så gör man väl inte de.

2009-12-26 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0