Går i 3:e ring och jag fattar ingenting.

Heeeii bloggen! http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

Sista dagen innan höstlovet.
Sista dagen innan det sista höstlovet.
Sista dagen innan det sista höstlovet någonsin.

Visst är det deprimerande?
Dessutom är höstlovet kanske inte världens roligaste lov. Personligen tycker jag att allt med hösten suger. Brukade dock inte känna såhär före gymnasiet började, varför vet jag inte. Nu tycker jag att hela grejen är värdelös - solen är uppe mindre och mindre och till slut lever vi i ett konstant mörker.

Well well, åter till verkligheten. NV3A var som vanligt på språng idag. Folk ropade "EMFAUGE" till höger och vänster när samhällskunskapsprovet (vilket ord!) återlämnades, vilket kanske inte heller var oväntat.


(Ja, såhär kan det se ut. Det finns alltid någon som pluggar.)

Efter samhällskunskapen var det tid att åka hem. F hade tänkt multiplugga under lovet, vilket ledde till hans skåp såg ut såhär:




Själv hade jag andra planer:



En trevlig dag var det åtminstone. Nu ska jag knalla upp till konsum och inhandla proviant, får se om jag uppdaterar das Bloggchen senare. I annat fall,

Peace Out.
/J

PS. Eftersom F är inkapabel till att leverera korrekta spotify-länkar ändrar jag dagens låttips:

Dagens låttips: http://open.spotify.com/track/6XlPlokdsO6cUpfH1T2PXG (Se filmen åtminstone två gånger, du vet vem du är!)

Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again.


Kommentarer
Postat av: Erik S

Haha, va snygg jag va på bilden, jag skulle se ut som att jag stirrade sönder honom fast ni tog visst bort mitt ansikte, aja, det ser bara ännu mer awkward = bättre :D

Ha ett grymt lov!

2009-10-23 @ 23:50:28
Postat av: Felicia

Gillar ditt tomma skåp Fredrik! Om du får tråkigt så vet ju du vad du kan göra...plugga lite! ;D

2009-10-24 @ 17:14:35
Postat av: Calle

Sluta försök kopiera mitt skåp, Johan.



ps. http://www.youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo&feature=related

2009-10-24 @ 18:44:32
Postat av: m,

GOOFY! Ingen vill se den med mig.. förstår inte folks filmsmak

2009-10-25 @ 19:43:49
Postat av: Calle

" Postat av: m,



GOOFY! Ingen vill se den med mig.. förstår inte folks filmsmak

2009-10-25 @ 19:43:49 "



Jag är på om du fixar fram den.

2009-10-26 @ 07:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0