Energi + Massage = Energimassage

Haha projektarbete är galet najs.

Johan är sämst på att blogga. Men det är för att han är på en kryssning och super sig redlös.

Göteborg kommer att förlora mot Halmstad idag.

Imorgon kommer AIK säkra SM-guldet.

Jag är taggad för högskoleprovet nästa vår.

Om 19 dagar är jag 18 år, och då är det bara två år tills jag får handla på systemet. Wiho!

Stan är mysig när det är mycket folk i rörelse.

Glada människor som sprider glädje gör mig glad.

Sovmorgon imorgon gör mig ännu gladare.

Snart kommer Fredrik, aka lillen, hit och vi ska se film.

Tummen upp vann tydligen idag med.


http://blogs.babycenter.com/momformation/files/2009/07/smile.jpg b                     http://lusciouslucy.blogg.se/images/2009/2480787769_498659cb13_o_28961783.jpg

__________________________________________________________________

ps1. Om ni tycker att det här blir alldeles för offtopic och tråkigt så FUCK YOU! Nej, men om ni gör det, så finns det fyra kategorier till vänster. Den där det står skolan kommer att handla om skolan och Nv3a. Kategorien "väldigt övrigt" kommer att innehålla blogginlägg a la dessa. Allmänt kommer innehålla allmänna saker, och "gästbloggare" kommer innehålla... (se ps2).

ps2. Tanken är att alla ska få skriva på bloggen. Oavsett om du heter Calle eller Kenjoe så skall du ha rätt att skriva! Men för allas trevnad lämnar vi inte ut några lösenord, utan vill ni ha något publicerat så skicka det till [email protected] så publicerar jag eller Johan det :) ASBRA IDÈ va? Ni töntar som börjar tjata om att ni vill blogga anonymt, fine gör det då. Använd http://10minutemail.com/ så ser ingen vem som skrivit.

ps3. Kommentera mera!

ps4. Sätt mvgforlife.blogg.se som din personliga startsida (:
____________________________________________________________________

Väl mött.

// F

Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand

Kommentarer
Postat av: mickan

tjoohoo jag ska lätt gästblogga!

2009-10-27 @ 21:31:28
Postat av: Fredrik

Sånt gillar vi Mickan, go4it! :D

2009-10-27 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0