You could have it so much better.

Sitter och småsjunger för mig själv. *ångesttider nej nej, snurrar runt i stad som blöder, som viskar allting är svart, ångesttider nej nej, ångesttider* (melodi: sommartider).

Idag började dagen riktigt bra med sovmorgon och allmänt flyt. När vi skulle ha projektarbete så... gick det mindre bra. Fast det gjorde inget, tiden flöt på i alla fall och det var mysigt att sitta där i datorsalen på C400-planet. Det lästes bloggar, handlades med aktier, diskuterades om bankkort, gjordes marknadsföringsenkäter, pratades om jobb och lite, lite projektarbete arbetades det också med. Det var skoj, och jag fick flashbacks från högstadiet då vi hade "eget arbete". Det borde vi ha nu också. Älska "EA".

I alla fall. Klockan 14.30 åker jag, Gustav B och Felicia in mot stan och St:Eriksplan i god tro om att vi ska betala klart studentflaket. Allt går bra tills vi gått upp ur tunnelbanan vid St:Eriksplan och Gustavs mobil ringer. Studentflakskillarna ringer och meddelar att "mötet" blir inställt på grund av att killen som skulle sköta betalning var sjuk i svininfluensan (Micke). Daniel som ringde (andra killen) kunde tyvärr inte komma istället för han var "långt borta" som han uttryckte det. Alltså, där blev jag så jävla fakking sur.

1) Man ringer inte och ställer in ett möte 50 minuter innan det ska börja.
2) Svininfluensan är inte något man får akut på en timme, utan det borde de ha vetat redan på morgonen så de kunde ringt då.
3) De borde kunna ordna så att någon annan kom och fixade betalningen.

Hoppas Micke har svininfluensan riktigt länge :@ De kan bara glömma att vi åker in till stan igen, nu får de fixa fram ett bankkonto eller något åt oss. Pajaser.

Lägg till att jag var hungrig, det regnade och att jag har ångest för fysikprovet.

Nu sitter jag här och lyssnar på Twisted Sister - Burn in hell och ska snart öppna fysikboken. Hoppas Johan langar in något roligare inlägg idag, för det här blev ju värsta ångest-inlägget. Ta inte livet av er, snart är det sol, sommar och livet leker igen. (Höhö, bara ett halvår kvar typ!)

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/357472/Twisted+Sister.jpg
Mina hjältar.

// F

Listen, love is for suckers, love is for suckers
Sucker fight me, sucker fight you (love is for suckers)
Always be suckers and do most anything
I wanna be a sucker (love is for suckers)
I'm a sucker, you're a sucker
He's a sucker, she's a sucker (love is for suckers)
Would you like to be a sucker, to be sucker?
Love is for suckers, yeah, yeah
Sucker



Kommentarer
Postat av: Helmut

Vilket mastodontinlägg :O

Tog mig knappt igenom.



Surt angående flaket, vad gör ni nu?

2009-11-17 @ 18:37:38
Postat av: Fredrik

"Mastodont" är också ett vardagligt, ofta nedsättande, uttryck för något som är (alltför) stort. Ett exempel är "mastodontfilm".



Tack Johan. Det värmde <3



Imorgon ska jag ringa flakkillarna igen och snacka med. Den som lever får se. Det löser sig nog.



2009-11-17 @ 18:52:06
Postat av: Helmut

Förlåt, jag menade inte så. Har absolut inget emot mastodonta saker, inte heller dina inlägg. Jag har bara svårt att sätta mig in i texter som ser ut som väggar.



För övrigt, sätt in pengarna på ett bankkonto.

2009-11-17 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0