What's up girlfriend, something's goin' on?

Hej bloggen!

Idag var NV3A tillbaka i skolan.
Kul, tyckte vissa.

Naturkunskapen var som vanligt sjukt givande. Ni vet att NV3A är duktiga på det mesta, men ett område vi är speciellt framstående i är instruktionsanalys. Innan NV3A kan skriva en inlämning måste denna obligatoriska analys alltid ske. Den utförs enligt tradition på den sista lektionen innan inlämningen. Hur länge den tar och vad den innefattar varierar, men den resulterar alltid i exakt samma sak: vi har precis lika lite koll som vi hade innan.

Efter naturkunskapen hade några i klassen matematik. Trevligt..!



Alla som går i NV3A är ruskigt duktiga multi-taskers. Därför har vi fyra miniräknare var så att vi kan göra fyra uppgifter samtidigt. Smart va?!


Jag hade kunnat lägga upp ett par bilder till men har fått order att begränsa bloggen till "skolan". Detta minskar vår målgrupp ordentligt och antagligen kommer ingen vilja gästblogga längre (inte för att så många har gjort det än). Well, that's life. F lär hur som helst ändra sig när han läser detta.

Lev väl,
/J

http://open.spotify.com/track/0uyJ580Jzz0620InPu2M0v

EDIT #1. MER GÄSTBLOGGANDE OCH KOMMENTERANDE TACK.

EDIT #2. Huh?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Johan, min klasskompis, min aktieanalysare, min bloggkamrat, min...what so ever, vi kom ju fram till att vi kör på som vanligt? :D



Tjölölö vi är AIK!



Men som sagt - mer gästbloggande om vad som helst är välkommet, samt mer kommentarer!

2009-11-02 @ 22:30:51
Postat av: Emil

Gästbloggande. Hmm. Låter intressant.



I'll think about it.

2009-11-02 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0