"Verkligheten hinner ändå alltid ikapp"


(Saxat från tjuvlyssnat)
Buss, Göteborg

En man ~60 springer mot bussen och hinner precis på.
Mannen (till den manliga busschauffören): Min fru kommer där borta.
Busschauffören: Ska jag vänta eller köra?

 

Underbar tjuvlyssning ;D Undra vad mannen svarade...

 

Idag bröt jag min sova-5-timmars-sömn och sov i hela 11 timmar. Helt underbart, jag älskar söndagar. Enda dagen i veckan man får sova ut :) Men som vanligt är det lika hemskt och tråkigt väder ute som vanligt. Beyoncé spelas i mina högtalare och jag ska börja plugga lite nu. Först göra marknadsföringen klar, och sedan ta i tu med samhällskunskapsuppgiften. Ska bli klar idag. Efter det ska jag, om jag orkar, göra lite projektarbete... Det är på tiden liksom.

 

Är det förresten någon som förstår samhällsuppgiften, del nummer två? "Diskutera sedan vad du själv tycker om denna politik, och om du tycker att den verkar vara realistisk eller inte"?????? Wtf. Inte konstigt att 1an hon har skrev väldigt subjektivt. Har jag missat något, eller vad menar hon nu? Och vadå realistisk? Säg what :(

 

// F

 

Don't know when I'll be back-back, but I'll be back real-real soon
Sorry I can't there, but you know I've got work I've got things to do
Back before u know it, I'll be back before u know it
I'll be back before u know it, I'll be back before u know it

(Hoppas jag)

 

You know I try harder
All day I try harder
This time I try harder
Today I try harder


(Jag vet)


Kommentarer
Postat av: Främling!

MYCKET BRA att du skrivit en liten filur över e:t på Beyoncés namn, många missar detta!

2009-11-23 @ 21:43:44
Postat av: madde

smygreklam i inlägget!



Fredrik jobbar du undercover för att marknadsföra donken nu!?

2009-11-23 @ 21:55:45
Postat av: Fredrik the man

Vem är främling? :( Men tack.



Och Madde, nu avslöjade du mig :$ Smygreklam is teh shit! Btw måste jag berätta att donkens nya Big Tasty Bacon är jättegod! (höhö, eller inte...)

2009-11-23 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0