This is how you remind me.

Hej bloggen!

Idag hade NV3A naturkunskap. Det var skoj som vanligt.
Vi såg en kort film där några föräldrar körde bilbana, vilket gjorde mig inspirerad.

Sedan hade några matematik. Också skoj.



När vi sedan skulle gå hem var det kolsvart ute. Det var väldigt deprimerande :/

Hur som helst gick jag hem och gjorde detta:



(Nu ser ni knappt den superhäftiga quarterpipen, men den är cool i alla fall)

/J

http://open.spotify.com/track/1cFK0ZGuwfaPtw8PUijaxP

PS. Funderar på att se denna på fredag. Någon som vill mitgehen?



PS2.

Kommentarer
Postat av: Gusttav

Coolt!

Och man kanske ska new moon....

2009-11-16 @ 20:28:21
Postat av: Hilding

Visst har du spanat in trailern?

2009-11-16 @ 21:07:09
Postat av: mickan

den ska jag se på lördag har bästa platsen någonsin! Man bokade ju första dan biljetterna kom ;)

2009-11-16 @ 21:16:01
Postat av: madde

Åh bilbana! Det måste vara det roligaste som finns!

2009-11-16 @ 22:09:48
Postat av: Calle

Johan, du är utan tvekan den grymmaste person jag känner.



Till alla er som funderar på att se twillight: Läs böckerna, då kommer ni inse vilken skit det är ni ger in på. Jag har läst första bok, det är inget jag är stolt över, men jag kan nu med ryggen fri säga att det är en snyft-bok riktad till 13-åriga tjejer som inte känner sig tillräckligt speciella i verkligheten. Så de drömmer sig in i Bellas romantiska äventyr om skimrande kroppsdelar.

2009-11-16 @ 23:20:36
Postat av: Gustav

Calle du har jävligt rätt om twilight bok nr 1^^

2009-11-16 @ 23:47:02
Postat av: moa

jag håller verkligen med calle jag med! jag slutade läsa efter halva bok tre när jag insåg att det bara var tramsig kärlek som jag aldrig kommer kunna uppleva om jag sitter inlåst på mitt rum och läser.

2009-11-17 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0