Tävling!

TÄVLING TÄVLING TÄVLING! Alla som går i Blackan får vara med. Priset är en gratis kaffe imorrn. Frågan du måste svara på är "Vad är det Fredrik och Issa pratar om?". Den som svarar rätt snabbast vinner. Du svarar genom att kommentera.

"Fredrik säger:
men typ vid ankeln nere vid benet?
Issa|| säger:
ja eller asså på foten
Fredrik säger:
ja, eller inte på foten, där vid...vad heter det?
Fredrik säger:
ja där nere
Issa|| säger:
typ asså uppe på"

Om ingen svarat innan midnatt blir det inte pris :(

Lycka till!

Edit 22.35: Detta var tydlingen ingen svår tävling  då den avgjordes redan efter två minuter då Erik J levererade det korrekta svaret. (Vi pratade om en tatuering.) mvgforlife.blogg gratulerar Erik till kaffet!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tatuering`?

2009-11-22 @ 21:44:09
Postat av: Issa

Hahaha asså fredrik, vi är för trötta :O

2009-11-22 @ 21:49:23
URL: http://isabellr.blogg.se/
Postat av: Hilding-o

"Var har frodo hår?"

2009-11-22 @ 21:53:18
Postat av: Mästarn

Fotlänk

2009-11-22 @ 21:54:44
Postat av: Fredrik

Haha issa > men faktiskt :P vi förstod iaf varandra, det är ju positivt!

2009-11-22 @ 21:59:57
Postat av: Erik S

där man böjer foten. Det är mellan nederdelen på skenbenet och översidan av foten.

2009-11-22 @ 22:05:52
Postat av: Erik S

Dina regler:

"Den som svarar rätt snabbast vinner"



Mitt svar:

rätt snabbast vinner



HAHA DU ÄR SKYLDIG MIG EN KAFFE ;D

2009-11-22 @ 22:12:58
Postat av: Erik

Eller?



Eftersom "rätt svar" inte är något annat än ren perception och handlar om tolkning, så kan man ju inte faställa vad som var rätt, eller om det endast fanns ett svar. Och eftersom jag svarade först - och därmed snabbast vann jag.



Du är skyldig mig en kaffe. annars kan man ju säga att, jag svarade snabbast - en kaffe till mig. erik s svarade rätt - en kaffe till honom. reciprocity

2009-11-22 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0