Swine flu is not ett hot anymore, because I've vaccinerat mig today!

Gokväll alla!

Idag har jag vaccinerat mig. Jag trodde det skulle göra ont och att jag skulle få någon skum biverkning som typ bara en av tusen får, men hittils har jag inte fått någon ända biverkning tror jag (förutom att jag börjat hosta), så håll tummarna för att det inte blir värre än så här!

Hur som haver. En viss Mr. Kenjoe har kommit med en jättebra idé till bloggen. Vad det är för något säger vi inte, men den kommer att förverkligas inom en snar framtid. Tack kinesen!

// F

ps1. Dagens outfit kom inte upp idag heller. Dåligt jag vet. Men imorrn kommer den, lovar.
ps2. Nu är det bara 2 dagar kvar tills "min klimatprofil" ska in. Börjar ni känna er stressade nu?
ps3. Vilken tid har jag utvecklingssamtal imorrn?
ps4. Assyriska vann över jyrgårn. Superettan här kommer djurgårn!
ps5. Det är kul att skriva ps.

Martin har rånat era kiosker,
Han har hotat er med kniv, HUGGA DIF!
Han har meckat upp en fet,
Han har brutit sina ben,
Å så rullar showen vidare igen.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

För er som vill höra låten som citeras i slutet hänvisas jag vidare till: http://www.youtube.com/watch?v=FwUtnb79WJ8

2009-11-04 @ 23:07:27
Postat av: Emil

Hm, stressen kickar väl in nån gång imorgon kväll. På söndag kommer jag inse att jag glömt bort provet och bli stressad över det också.

2009-11-05 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0