Nein Nein Nein!!!!!

God Jul!

(VARFÖR BÖRJAR BUTIKER REDAN SKYLTA MED GOD-JUL-SAKER? :@)

Fick en chock när jag kom in på bloggen. Den var helt rosa. Inte okej någonstans.

Nu har jag kommit hem från stan och ska strax börja plugga naturkunskap. Oh vad härli...ångest! :(
För övrigt gissar jag på en drygt 50 % av klassen sitter och skriver på sina klimatprofiler just nu. (Ni som gör det: stressa inte, inlämningen stänger först om 5 timmar).

------------------

You guessed it wrong man. Hela NV3A skriver klimatprofil i detta nu. Vi tolererar ju som sagt inga VGn. Personligen går det också superbra!
/J



------------------

Dagens outfit kommer idag representeras av klassens sötaste pojke. Vem det är och hans outfit koommer komma upp lite senare (:

Slutligen tänkte jag ge mina tips om hur man förbereder sig inför ett naturkunskaps-prov:
• Titta på TV
• Kolla Facebook lite och fastna i några timmar
• Titta på roliga Youtube-videos
• Storstäda ditt rum i desperat sökande efter att ha något annat att göra istället för att börja plugga
• Tröstäta godis och kasta ondskefulla blickar på faktaböckerna
• Och till sist känner man sig besegrad och börjar plugga...men då inser man att huvudvärken kommer smygande och går och lägger sig.

Med dessa tips kommer du garanterat att få MVG.

// F

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inga kommentarer för att alla jobbar på sina klimatprofiler?



I alla fall jag, men nu är jag på bangigt humör. Ni vet när man har "fan-jag-orkar-inte-mer-för-att-jag-har-jobbat-på-denna-skit-rapport-i-3-timmar-och-det-är-bara-naturkunskap-!-!-!-!-!-!"



så jag lämnade in den uatn att korrektur läsa.. vilekt känns dumt nu. men wtf.



"fan-jag-orkar-inte-mer-för-att-jag-har-jobbat-på-denna-skit-rapport-i-3-timmar-och-det-är-bara-naturkunskap-!-!-!-!-!-!"

2009-11-06 @ 19:20:38
Postat av: Helmut

Hej ärade kines.



I know the feeling. Trevligt att du har lämnat in den åtminstone :)

2009-11-06 @ 19:28:20
Postat av: Calle

Det är bara pluggisar som pluggar.

2009-11-07 @ 10:06:58
Postat av: Emil

Åh, vad bra, jag följde dina instruktioner till punkt och pricka! :D

2009-11-07 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0