Men jag vill kunna spola förbi stunder som denna.

Vilken dag! Men jag ska inte klaga, jag har valt det själv och det har ändå varit helt okej.

I skolan hade vi lite kemi-lab, lite naturkunskap och lite matte e. Myspys sådär. På matten frågade Gustav R om hur det hade gått för klassen allmänt på provet i det ämne som inte längre ska nämnas på denna blogg. Svaret var att vi inte hade förstått det som vi skulle ha förstått. Typ. Det gick alltså mindre bra. Kul.

Imorrn är det tisdag.

Öhm. Det här inlägget är det verkligen hög klass på. Det märks hoppas jag. Är för trött, ska sova nu. Gonatt.

ps1. Jag tänker och håller tummarna J.

Fast jag inte sett dig på så länge 
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer
Postat av: Anonym

varfär är jag inte förvånad över att vi inte fick tillbaka någonting?

2009-11-24 @ 00:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0