Love hurts, but sometimes it's a good hurt.

Hallo Der Blogg!

Denna regniga onsdag visade sig vara en mycket händelserik dag för NV3A.

I väntan på domedagen (aka återlämningen av Fysik B-prov) skulle klassen vaccineras mot Der Schweinflu. Efter några minuters nervöst köande fick var och en sitt stick och sedan var det klart. Hoppas ingen dog eller så.

Personligen fick jag dåliga vibbar när jag såg den enorma hinken med använda sprutor:


Fysikprovet var såklart inga problem. 101% MVG och alla gick hem nöjda.

När jag åkte vidare in mot stan såg jag detta. Börjar undra om koreanerna på samsung konspirerar mot NV3A:



Undrar om de bestämde vad vägen skulle heta före eller efter alla hus kom dit. Här finns verkligen allt man någonsin kan tänkas behöva. Bosätta sig här, någon?



Av olika anledningar har det här huset otroligt låg mysfaktor:


Well well, peace out.
/J

http://open.spotify.com/track/4HbVVd2D3HKYe7PR0uEn1q

EDIT #1: Herr H-L, varsågod! Ursäkta fördröjningen.
http://www.mediafire.com/?wygdjz3zqny

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Inatt kommer jag antingen drömma mardrömmar om fysikprov eller så kommer jag drömma härliga drömmar om Maldiverna. Hoppas på det sista. Fysikprov har för övrigt också otroligt låg mysfaktor.

2009-11-25 @ 19:57:26
Postat av: mickan

eller mardrömmar om alla dem där sprutorna i saw..

2009-11-25 @ 20:03:05
Postat av: Helmut

Mjo, det var en dålig idé att lägga upp den där bilden.

Saw har mysfaktor 0 :/

2009-11-25 @ 20:41:40
Postat av: Andreas H L

Mmm tack Johan :)



2009-11-25 @ 22:07:23
Postat av: marie

De där härliga skyltarna roar mig. Jobbigt att alla andra kan lista ut vart man är påväg bara, kanske inte alltid så kul...

2009-11-25 @ 22:57:03
Postat av: marie

De där skyltarna roar mig. Lite synd bara att alla andra kan lista ut vart man är påväg, kanske inte alltid så kul...

2009-11-25 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0