Life is a lemon and I want my money back.



http://sci.gallaudet.edu/Physics12/smiley_sad.png

Maldiverna nu, snälla?. Ön som jag börjat gilla, som kommer att ligga under vatten om typ ett tiotal år, har börjat bli en symbol för en fridfull plats långt borta utan några problem. Jag har börjat föreställa mig att solen alltid skiner där, att det bara är roliga nyheter i tidningen där, att lövhalka inte existerar på ön, att prov inte finns... att det helt enkelt bara är flippchill där.

Jag saknar ord. Ett videoklipp med Johan Glans säger det mesta. Watch it.



// F

ps1. Tonight is an emo-night. EMO. ds.
ps2. Gästblogga mera! Skicka mail till  [email protected] (höhö)

Look at the hate we're breeding
Look at the fear we're feeding
Look at the lives we're leading
The way we've always done before

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan nån säga åt dom kassa i parlamentet å sluta skrika lr nå, bara löjligt

2009-11-10 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0