Let the sunshine in!

God eftermiddag kära läsare!

Det ryktas om att solen varit framme idag, själv kan jag varken bekräfta eller dementera detta rykte. Hela dagen har för mig tillbringats inne på McD. Tiden gick trots allt ganska snabbt, och katching så blev jag genast lite rikare. Eller mindre fattig. Beroende på hur man vill se på det. Har även lyckats med bedriften att bara sova fem timmar i natt igen. Mindre bra.

Ikväll börjar Robinson Karibien kl 20.00 @TV4. Som jag längtat! :D

Dagens tragiskt roliga: Vårdpersonalen i Luleå som satsat pengar på hur lång tid det skulle ta för en patient att dö. Haha, snacka om humanitärt.

Nu ska jag äta middag. Puss och kram <33333333


http://www.rhul.ac.uk/Services/volunteering/images/Pictures/Summer%20Opportunities/sunshine.JPG
// F

Heal the world
Make it a better place
For you and for me and the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make a better place for
You and for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0