It's gonna be a bumpy ride man!

Gokväll bloggen!

Hoppas allt är bra. Tänkte langa ett inlägg eftersom jag inte skrivit något på typ två dagar nu... det är illa, men det är rätt mycket nu med allting. Idag gick jag hemmifrån halv åtta och kom hem klockan 22. Som i måndags typ. Man är rätt trött efteråt. Den här veckan kommer jag ha jobbat 22 timmar. Det ni.

Imorrn är det fredag. Äntligen. Det kommer bli en bra helg. Först skolan och sedan hem och plugga matte e hela kvällen. På lördag är det uppstigning kl 5.30 och jobb hela dagen. Mojje kommer tydligen till Donken Vby kl 13... så kom gärna förbi och bli ansiktsmålade! Höhö.

I dessa pluggtider är det bara att kämpa på. Snart är det jullov. Snart behöver vi aldrig mer läsa kemi. Snart kommer jag aldrig mer ha ett matteprov. Snart kommer jag aldrig mer behöva sitta och lyssna på att jorden går under om vi inte räddar miljön. Det känns skönt. Men det är en bit kvar. Jag (eller vi) ska tamejfan fixa det!

Dagens naturkunskapslabb var föresten riktigt rolig tycker jag. Har ni tänkt på det? Naturkunskapslabbarna med Leena är faktiskt roliga. Det kan ni inte förneka.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Gonatt och sovgott!

/ F

Kärlek till Riaz@min donken som alltid ler och säger "It's gonna be a bumpy ride man!".


Listen - what people do to other souls
They take their lives - destroy their goals
Their basic pride and dignity
Is stripped and torn and shown no pity
When this should be heaven for everyone

Kommentarer
Postat av: mik

jaaa helg och matte! superduperkul

2009-11-27 @ 10:00:00
Postat av: Helmut

"Naturkunskapslabbarna med Leena är faktiskt roliga. Det kan ni inte förneka."



Gårdagens lögn. Eller, hon är i alla fall inte så rolig. Tycker jag.

2009-11-27 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0