I'm not pop - I'm hiphop

Eller inte.

Tisdag, dag två efter höstlovet. Allt är igång som vanligt. Och nu är det bara 3 dagar kvar tills miljöprofilen ska in, och gissa vem som är typ klar? ;) HAHA SUCKERS!

Fast å andra sidan, jag har inte börjat plugga till naturkunskapsprovet. Någon som ens gjort det? Naturkunskapsplugg på fredagkväll @ myplace någon?

Höhö. Igår under mattelektionen ringde min mobil. PRECIS när Suss skulle hjälpa mig med ett tal (dålig tajming), men jag såg att det var från min (typ) chef, så jag frågade om jag fick svara - och det fick jag. Nu tänker man att det ska vara något viktigt, men han började med att säga "haha, fredrik, varje gång jag ser din adress börjar jag skratta" och jag bara "öh, varför?" och han fortsätter "men har du aldrig tänkt på att Brunkullegränd skulle kunna bli Brunknullegränd?" Haha, så galet mogen chef :D Men sedan frågade han om jag ville jobba på kvällen, så lite viktigt var väl samtalet ändå.

What so ever. Idag hände en annan skum sak. Som de flesta vet flyttade jag till villa i september. Asnajs. Och i villan finns det ett inbrottslarm. Det här larmet har funkat lite halvt bra och gått tre gånger under oktober (vi har haft hantverkare hemma, så de har väl lyckats aktivera det). Detta resulterade i att my local brevbärare (han har varit vår brevbärare i 17 år typ) skällde ut mig igår när jag skulle till skolan. Fett pinsamt. (Larmet hörs VÄLDIGT högt och hade tydligen varit igång några timmar).

När jag idag kom hem från skolan så hörde jag på långt håll att det pep och tänkte "näe shit pommes" och mycket riktigt var det vårt larm som gått igen. Det komiska var att när jag öppnat brevlådan för att ta posten med mig in så kommer en Securitas-bil och snubben i frågar "Hallå, bor du där?" och jag svarade att jag gjorde det, och han sa att han hade hört larmet och gav mig hans visitkort så vi kunde ringa honom för en kostnadsfri-rådgivning (?). What the fakk! Så himla random. Snacka om att vara marknadsföringsintensiva (ett ord vi lärde oss på marknadsföringen idag).

Det var lite kort om min dag. Hur har er dag varit kära läsare? (Ja, jag försöker få er mer engagerade. Vi needar mer kommentarer och gästbloggande. Om du vill gästblogga, skicka bara det du vill få publicerat till [email protected] så lovar vi att publicera det.)

Hejsvejs!

// Fredrik

ps1. Imorgon kommer dagens-outfit. Det ni ;)

I gotta feeling
Tonight's the night (HEY! )
Let's live it up (lets live it up)
I got my money (I'm paid)
Lets spend it up (Lets spend it up)
Go out and smash it (Smash it)
Like Oh My God (Like Oh My God)
Jump off that sofa (Come On! )
Lets kick it OFF

Kommentarer
Postat av: ...

Du är söt, vet du det?

2009-11-03 @ 17:50:41
Postat av: Ken

Och nu är det bara 3 dagar kvar tills miljöprofilen ska in, och gissa vem som är typ klar? ;) HAHA SUCKERS!



DRIIIIIIIIIVVVVVVVVVV

2009-11-03 @ 19:06:01
Postat av: moa typ bäst i världen kengården

jag gillar att ordet "marknadsföringsintensiva" är ännu en sak jag inte hörde på lektionen. och jag lyssnade faktiskt!

2009-11-03 @ 19:19:10
Postat av: Emil

Miljöprofilen ja... Det kanske är dags att sätta igång?

2009-11-04 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0