Fuck this, jag drar till Maldiverna. Följer du med?

Prov. Mörker. Krav. Svininfluensan. Ansvar. Djurgården kvar i allsvenskan. Framtidsångest. Rädd. Fuck this! Efter att ha läst om Maldiverna i den gröna naturkunskapsboken fick jag nog. Jag la ner boken i väskan, öppnade upp firefox och gick in på Vings hemsida för Maldiverna. Förstår ni hur galet najs det skulle vara att bara dra dit med någon man gillar? Bara chilla galet, njuta och liksom, göra sånt där som man VILL göra. Typ, "how life should be".



 

Visst ser det underbart ut?

 

Nackdelarna då:

  1. Att åka dit med Ving i åtta dagar kostar runt 60 000 per person.
  2. Enligt NK-boken hotas Maldiverna av översvämningar osv (fuck miljöproblem).
  3. Finns det svenskt kaffe där?
Men nackdelarna är egentligen problem som går att lösa. Öh. Nackdel#2 är bara ett långsiktigt problem... Så well, fuck this, när åker vi? :D

------------------------

"Men man kan väl få drömma?"

------------------------

Back to reality. Måndag imorrn. Naturkunskapsprov imorrn. Det löser sig nog. Det är mörkt ute. Erik S har skaffat facebook (vilket ingen kan ha missat?), om någon trots allt har gjort det ville Erik S att jag skulle hälsa att ni kan bli vän med honom där. (Liksom, ju fler vänner - desto coolare är man.)

 

Idag har vi haft 32 unika läsare - REKORD! :D Imorgon slår vi det igen, större än Blondinbella tjalala!

 

// F

 

Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes through
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On, AHHHHHHH

 


Kommentarer
Postat av: Iceman

Vi säljer hässelby köper asmkt najs NKkaffe å drar dit i två veckor! Fuck båtflyktingen!



Ps. MIna källor avslöjar det va så många som klaga på båtflyktingen att hon blev sparkad från Högland - och inte bytte som hon själv uttryckte det.

2009-11-08 @ 23:06:27
URL: http://kung.se
Postat av: madde

Jag följer med! Och nu helst! :D



2009-11-08 @ 23:07:56
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Calle

DJURGÅRDEN KVAR I ALLSVENSKAN, IN YOUR FACE!

2009-11-09 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0