Äntligen skola!

Alltså shit pommes frites, jag skulle inte klarat en dag till utan skola! Höstlovet dödar ju en. Inga läxor, inga prov, ingen press... Varför har man ens lov? Det är nog ingen som gillar det egentligen. Liksom, man får sova hur länge man vill, man får göra vad man vill på dagarna och man har ingen ångest över skolan. Hur kul är det egentligen? Men, men. Lov varar inte för evigt som tur är. Tyvärr hade vi sovmorgon idag, men imorgon ser jag fram emot att ställa klockan på 6.30 och äntligen få andas in den friska morgonluften på väg till skolan så tidigt. Älska att börja 8!

Tillbaka i skolan var alla i Nv3a pigga och glada, lyriska över att äntligen få börja plugga lite. Och tro mig, det började bra. På naturkunskapen påmindes alla om den stora inlämningsuppgift vi har tills på fredag (miljöprofilen) och så blev alla glada av att påminnas om provet vi har nästa måndag. YES! Ett till prov en måndag. Kärlek <3

Men matten var faktiskt rätt tråkig idag, jag hann göra klart alla uppgifter :( Det är inget skoj, för då får man ingen press på sig och man måste inte ta hem matteboken för att räkna. Som tur är har jag jättesvåra fysik b - uppgifter som jag inte förstår någonting av :D

Btw. Nv3b vann 50-tals tävlingen, vi kom inte ens 2a. Inte heller kom vi 3a. Jag tror det beror på att inte jag var där, för med mig med på kortet hade vi kommit överlägset etta. (Höhö, OBS att hela inlägget är sarkastiskt/ironiskt.)

Men what so ever. Nv3a, aka mvgforlife, är återigen i skolan. Framöver väntas massor med prov, härliga läxor och annat mumsigt. NU KÖR VI! :D

// F

ps1. Johan - upp med dagens bilder.
ps2. Barapapappapa
ps3. Fredagsbussen rullar igen på fredag. Tagga!


The Bandit Metalizern - Ångesttider (Melodi: Sommartider)

Ångesttider
Jag känner det är nånting på gång
Ångesttider
Jag har känt det hela natten lång
Snurrar runt i en stad som blöder
Som viskar
Allting är svart

Ångesttider nej nej
Ge mig din hunger
Ge mig din hand. oooh
Ge mig allt jag vill
Och sprit ibland

Ångesttider nej nej
Ångesttider
Kämpar och kämpar
Mitt hjärta i brand
Som ger ångesttider ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0