All these things that I've done

Fysik B är roligt. Fysik B är roligt. Fysik B är roligt. Men nej. Det går inte att plugga fysik en fredagkväll. Tänkte att jag var illa tvungen eftersom provet börjar närma sig och jag kommer vara upptagen större delen av helgen. Men pluggar jag ikväll? Näe, skulle inte tro det va. Men, jag säger det som jag sagt om så mycket annat - "livet är mer än fysik b". (ursprungligen "livet är mer än en jeep i öknen" - flashbacks erik?).

J har varit jättedålig med att lägga upp dagens bilder, så dagens outfit mm kommer först när den kommer. Det ryktas i alla fall om att dagens outfit är inte mindre än facebookarN.

Efter att ha diskuterat middag/kvällsmat-frågan med världen så tycker faktiskt majoriteten att middag är det man äter typ 17-19 och kvällsmat något lättare man äter senare på kvällen. ÄGD Oliver! (om du nu läser här?)

En annan sak jag har tänkt på är att börja lära mig dricka kaffe. I 9an fick jag lära mig att man måste smaka på något 24 gånger för att verkligen tycka om det, är det samma sak med kaffe må tro? Förstår egentligen inte varför man ska utsätta sig för denna hemska dryck, men det är liksom socialt och lite vuxenpoäng (fyller 18 på söndag, så vuxenpoäng behövs). Så well. Tips för att börja dricka kaffe? Mycket socker och mjölk? Börja med kaffe latte? Dricka kaffet svart som det är? Eller? Ska kunna dricka kaffe innan julafton i alla fall, slå vad någon?

Nu ska jag förgylla kvällen med lite roligare saker än att sitta och blogga. PEACE OUT töntar!

// F

I got soul, but I'm not a soldier
I got soul, but I'm not a soldier
[10x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0