18 and life.

Tillslut blev även jag 18 år. Det var verkligen på tiden. Älskar det. Frihet och ansvar - det bästa av två världar.


Födelsedagskort från släkten. Teckningarna är gjorde av Saga, 3 år och Tindra, 5 år :)

Helgen bjöd på en försenad halloweenfest/18 års fest, släktkalas och lite annat smått och gott. Det var roligt. För övrigt var det första helgen jag inte jobbade sen i somras. Men lycka varar inte för evigt. Har lyckats att öppna fysik-böckerna nu. Saknar motivationen, och då blir det ju tråkigt. Det är liksom inte det här jag vill lära mig. Sent påkommet kanske, så det är bara att köra på. Hey ho lets go.



Idag hade vi bara naturkunskap och matte e. När vi skulle börja matten sa sussie att det skulle bli jättelätt idag, att det bara var fyra uppgifter som skulle göras och att man fick gå när man var klar. En gjorde vi på tavlan, alltså hade vi bara 3 kvar. Dessa tog dock nästan hela lektionen, jag blev klar 7 minuter innan vi slutade :D

Imorgon är det tisdag. Själv har jag lyckats fixa till mig en sovmorgon till kl 10.25. Gött mos! Efter skolan ska vi betala klart studentflakat så det blir färdig kirrat, najs va?

För övrigt så är Spotify riktigt bra  (jag skaffade det förra veckan, haha... gustav, det är sant - jag gillar det.)

Dagens låt får bli: Beyoncé - Sweet Dreams.
Dagens citat: "Nu får fredrik dricka hur mycket cider han vill på krogen!!" - Gustav B.

Hoppas alla har det bra trots det deprimerande vädret. PEACE.

// F

Dedikerad till dig, S. Kämpa.

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just wanna to make you proud


Kommentarer
Postat av: Gustav

Spotify!! Vad var det jag sa!!!

2009-11-16 @ 20:16:59
Postat av: Fredrik

Gustav > "Man kan väl ändra sig?"

2009-11-16 @ 20:18:24
Postat av: mickan

jag har också sådana där högtalare! tyvärr har jag samma fysikbok framme också.. mindre najs

2009-11-16 @ 21:14:33
Postat av: mads

typiskt suss att säga så!

2009-11-16 @ 22:13:04
Postat av: mickan

haha jaa så är det varje lektion!

2009-11-16 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0