-Oouf mauw möööööuw! -Va? Jag talar inte björnska.

HEJ BLOGGEN!

Efter 2009 års kanske äckligaste vädermorgon inledde NV3A med samhällskunskap. Lektionen var som vanligt TOTALLY FRIGGIN' AWESOME.

Sedan hade klassen kemi. Om någon har lust att berätta vad som hände, feel free to do so.

Dagens höjdpunkt börjar dock efter lunch: NV3A ska ha utvecklingssamtal. I de flesta klasser är detta en big deal - inte hos oss. De 15 minuter vi talar med vår mentor erhåller vi ett konstant flöde av smicker, hyllningar och komplimanger. En skön egoboost helt enkelt.

Nöjd med mig själv gick jag hem och såg en film:


(Danke schön Mickan! Blev rätt förvånad när Phil Collins började sjunga mitt i allt.)

F kommer som utlovat lägga upp "Dagens Outfit" senare ikväll.

/J

http://open.spotify.com/track/3wNXqTMimmuTEj1iEPftC7

Kommentarer
Postat av: mickan

yeey björnbröder is also the shit! men den där låten är ju inte ens med i filmen hurru. On my way ska det va!

2009-11-05 @ 21:12:13
Postat av: Helmut

Fast Another day in paradise är ju å andra sidan vääääldigt mycket bättre.

2009-11-05 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0