y'/y=5 => y'-5y=0 => y=Ce^5x :)

Tittut i bloggen!

Nu är nästan allt över. Sista matteprovet i mitt liv skrev jag imorse. Det känns lite tråkigt. Aldrig mer matte. Aldrig mer kemi. Hur ska nu detta gå? :( Tänk dig en värld som rasar! Skämt åsido, jag är glad att det är gjort. Nationella idag var lite mysigt förresten. Det bästa av allt var runt kl 11.30 då solen sken in på mig och man såg snön där ute. Awesome!

Nu är det två dagar kvar av vår näst sista termin ever @ BLG. Hur kännns det? Förresten är det också bara tre dagar kvar till Nv3a spårar riktigt ordenligt tillsammans för första gången, det ska bli roligt faktiskt :)

Imorgon börjar vi 10.20 med vår sista Kemi B lektion någonsin. (För er som missa det så har vi ingen Samhällskunskap imorgon).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan läsa. Var på stan i måndags och köpte en bok - "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Har bara läst något kapitel ännu, men den är ruskigt bra.

Vi ses imorrn alla söta mvg:are!

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0