There goes my hero

Bonjour!

Nv3a hade idag klimatdebatt. Trots att "alla" var väldigt "oförberedda" på grund av kemi B provet dagen innan var alla galet bra.

Nedan kommer lite bilder från dagen, de blev inte så många och så bra - men what so ever.


Hola amigos!


Mitt namn är Chekib Kahlil och jag är rikare än dig.


Ryssarna - tunga snubbar.

Veckan plus- och minuslista :D

+ för att vi aldrig mer behöver läsa kemi
+ för att det bara är en vecka kvar till jullovet
+ för att jag kan handla saker på internet själv numera :D
+ för att det är idolfinal om 10 minuter
+ för att julpyntet har börjat komma upp hemma (= lite julkänsla)
+ för vår nya tv + superhögtalare :)
+ för Foo Fighters
+ för att vi är lediga på måndag

- för att julklappar är galet svårt att både köpa och önska sig :(
- för att det är mörkt 24-7
- för att det är Matte E - nationella på onsdag och för att jag aldrig mer kommer ha en matte-lektion :'(
- för att ställa väckarklockan på 6.30 imorgon
- för att johan inte bloggat på länge - VAD HÄÄÄÄÄNDER JOHAN BRUR? :(
- för att pengarna från mitt konto försvinner fort nu
- för att det inte är någon snö

+ vann med 8-7 över -, härligt va?

Till slut. Återigen, på måndag är det Lucia. Sista gången. Någonsin. Det får inte missas. Vi är lediga, men va fan... sova några timmar extra eller inte är skit samma, det kommer alltid finnas sovmorgonar.

Alltså - alla: Luciafirande på måndag!
Var? @BLG, ljushallen
När? 07.45 (portarna stängs 07.43)
Hur? Glada och mysiga ( Lucia har mysfaktor 10!)

Efter? Blir det fika/frulle i Örngottet :) Och efter det har man hela dagen på sig att handla julklappar! Awesome.

Kommentarer
Postat av: Сергей

Меня зовут Сергей! Мать РоссияМатb!!!!!!!!!!!!!!



(Menya zovut Sergyeĭ, Matʹ Rossiya!)

((My name Sergey, MOTHER RUSSIA!))

2009-12-11 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0