Så är det bara ett långsamt farväl.

Hej.

Vet inte riktigt hur jag ska börja.


You can't start a fire without a spark.


En blogg ska vara intressant att läsa. För att den ska vara intressant att läsa bör skribenten själv tycka att texterna är någorlunda intressanta. Annars är det liksom ingen mening att skriva, om man själv inte tycker att inläggen är läsvärda. Det är i princip min känsla just nu. Mina texter ger inget mervärde till er läsare och det ger inte heller mig så mycket att skriva.


When your sparkle evades your soul.


Jag påstår inte att jag "gör slut" med MVGFORLIFE. Bloggen MVGFORLIFE var tänkt att handla om NV3A - världens bästa klass som fick 100% emfauge på vartenda prov. Klassen som höll ihop genom vått och torrt,  klassen som helt enkelt hade MVGFORLIFE. Det var bloggens syfte att skapa denna stämning och att få klassen att känna en sorts gemenskap. Tyvärr rivs murar och det är rätt surt när man inser att NV3A inte är världens bästa klass.


And all the lights that light the way are blinding.


Missförstå mig rätt; det finns ett par personer i klassen som förgyller min vardag. Ett par personer som alltid är "awesome" och får mig att uppskatta allt som har med skolan att göra. Förmodligen vet ni inte ens vilka ni är och detta beskyller jag helt mig själv för. Personligen är jag heller inte världens gladaste människa och jag kan erkänna att jag inte bidrar särskilt mycket till NV3A's stämning.


But what goes up must come down.


Jag kommer säkerligen att fortsätta skriva här, men kanske inte lika ofta som förut. NV3A är trots allt den bästa gymnasieklass jag gått i och den enda tillhörighet jag har.

Känn er nu inte skyldiga på något sätt. Det kan hända att det är den mörka vintern som får mig att skriva detta :)

/J


And it was all yellow.



Kommentarer
Postat av: m

jag tycker att du tillför mycket till bloggen johan.

du skriver visst intressant, jag vill läsa mera (a).

2009-12-17 @ 19:21:55
Postat av: mi

Instämmer. Jag gillar att du och fredrik skriver så olika :)

2009-12-17 @ 19:57:18
Postat av: Erkanfakkingbazerkan!

Mad johigan! Whaatscrackin? Om du slutar kommer ja flykicka dig i huvudet, det kommer va otrevligt för alla inblandade parter: du får ditt huvud söndersparkat, mina ljumskar går av för att ja inte är särskilt vig. sen dör ja antagligen när ja landar efter min stora spark. Du behöver bara lite SPÅRA så bliru taggad igen. Och de är ju bra eftersom vi ska SPÅRA imorrn.

fred ut.

2009-12-18 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0