Och vinnaren är...

... eftersom både Madde och Kenjoe fick lika många poäng så kommer här en utslagsfråga (eftersom Calle redan svarat på den första utslagsfrågan :( )

Så here we go (bara Madde och Kenjoe får svara): Radiokanalen Bandit Rock har gjort en cover på denna låt som får mig att längta efter ljusare tider, covern handlar om ångesttider. Vilken orginallåt är det jag tänker på och vem har gjort den?

Den som svarar först vinner :)


Här kommer för övrigt de rätta svaren (iaf de svar jag hade tänkt mig)

1. 3 st.
2. En tjej som slutade i 1an :( (Men du får åka med på flaket :D)
3. 750 poäng (Matte A-E, Fysik A - B samt Projektarbete)
4. 1 - Ken my joe :D
5. En ordentlig instruktionsanalys. (Pluspoäng till Kenjoe som svarade att det ibland kan utmana i ett "HÅLL SÄFTEN")
6. CES, Sten till Erik :)
7. Nej. Men vi borde tamejfan ha det.
8. Staffan Stalledräng
9. En scoutstuga.
10. Glass (den var väl inte svår :( Surprice = felstavning för Suprice = Glass)
11. Pasta
12. Erik J

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Calle

Time and again - Corroded

2009-12-09 @ 16:04:07
Postat av: m

gyllene tider - sommartider

2009-12-09 @ 16:54:06
Postat av: Helmut

Tror F har missuppfattat betydelsen av "utslagsfråga". Det är ju i princip omöjligt att inte kunna svaret :/

2009-12-09 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0