Myset har börjat!

Mmm.

Steg nyss ut ur duschen och tog på mig min morronrock som inte använts på ett bra tag. Känns så galet macho, visst, men what so ever. Att duscha är nog det bästa som finns. Det är ALLTID så himla skönt. Att stå där och vrida upp värmen lite i taget tills det blir riktigt, riktigt varmt är nog det bästa jag vet. Duschade minst i en 20 minuter. (Miljövänligt? Höhö.)

Snart ska jag gå upp till köket och hämta en glass och se på TV. Efter det ska jag chilla lite vid datorn och sedan lägga mig ganska tidigt. Det låter skönt va?

Hela eftermiddagen har jag fixat med lite smått och gott. Var på banken och fixade VISA-kort (fast det tar en vecka innan jag får det...) och så har jag putsat mina donkenskor (det ryktas om finbesök när jag jobbar på torsdagkväll). Dessutom har jag dammsugit mitt rum, städat lite och planerat lite. Effektivt? Javisst! Varför? För att undvika kemi-plugget. Haha, jag är så bra på att undvika jobbiga saker. Men men, imorrn ska jag börja med kemin. Har lovat mig själv det. En vecka till med kemi - sen ALDRIG mer. Klart som fan att man måste orka det.

Det var allt för ikväll. Maintenant MVGFORLIFE goes mys.

Över och ut.

// F

"Jag är lycklig nu. Det känns jätteskönt" (Kan inte släppa de orden. Fuck.)

Kommentarer
Postat av: madde

Ofta du ska börja med kemin imorgon!?

Jag får ångest...

Tänkte börja lite smått i helgen om jag känner mig duktig..

2009-12-01 @ 21:35:36
Postat av: Erik

Hallå! Ja håller helt med MaddZOOr! What teh fakk?! Ignorance is bliss!

2009-12-01 @ 21:58:40
Postat av: moa

jag började IGÅR!! läste ni rätt? jaaaaaaaaaa!

2009-12-02 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0