Lördagen den 19 december spårar Nv3a.

Efter tre år är det dags att spåra ordentligt. Vi har nu (snart) avslutat höstterminen och har bara vårterminen kvar innan vi är fria (eller well... tagit studenten iaf). Detta tänke några i klassen fira.

När? Lördag den 19 december (Klockan 20 och framåt).
Hur? Först middag @ Fridays Kungsträdgården och sedan ut och klubba.
Varför? För att vi aldrig har spårat ordentligt och för att vi bara har en termin kvar.


Vi hade tänkt att äta/boka bord till runt kl 20, sedan äta och efter det dra ut i Sthlms underbara nattliv. Om du inte vill/kan äta på Fridays innan ansluter du efteråt, eller om du bara vill äta så går det också bra. Men en lördagkväll @ Fridays = mycket folk, och om alla ska få plats så måste vi nog boka bord. Så för att veta hur många platser vi ska boka måste vi veta vilka som skulle vara på - så ni som vill äta på Fridays, skriv det i kommentarfältet.

Vilken nattklubb vi drar till först är inte bestämt. Någon som har något tips? En del tycker Metro... Tänkte att det också kan bestämmas så vi kan skrivas upp på gästlistan och slippa inträde :D

http://weblogs.sun-sentinel.com/features/food/restaurants/blog/fridays.jpg

Övriga synpunkter och förslag tas inte emot. Haha, om de inte är väldigt bra. Dagen är bestämd. Tiden är bestämd. Fridays är bestämt. Klubba är bestämt. De som vill hänger på, de som inte vill behöver inte - enkelt :)

/ Fredrik med flera.

Kommentarer
Postat av: madde

Grymt bra idé!



Jag är på att gå ut efteråt!! (Dock är jag lite fattig så slippa inträde låter bra i mina öron)

2009-12-14 @ 20:36:44
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Helmut

Fredrik, ibland älskar jag dig. (no homo)

2009-12-14 @ 20:44:21
Postat av: Ken

Jag säger pub - hör tusen kvinnor skrika av förtvivlan - jag är på anyway!

2009-12-14 @ 21:52:19
Postat av: Calle

Pub.

2009-12-14 @ 21:56:18
Postat av: Carro

Jag är på=)

2009-12-15 @ 10:23:09
Postat av: Calle

Jag har annat för mig, tror jag.

2009-12-15 @ 16:29:48
Postat av: Emil

Klubb? Inte en chans.



Tur att jag kan skylla på tupplurarna, då framstår jag inte som tråkig.

2009-12-16 @ 01:18:17
URL: http://dundermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0