Looking back over my shoulder.

Hej alla underbart aktiva läsare.

Idag var det som sagt skolans årliga luciatåg. Som vanligt störde jag mig på att man varken kunde se vem som var lucia eller vilka som sjöng. Det är nästan halva grejen för mig. På tal om att Carl inte gillade skolkören, SVT's luciatåg var riktigt bra. Framför allt hade de en awesome lucia, inte sådär bitter som lucian alltid intalas vara.



Åt sedan lunch på subway, och insåg något medans jag satt där. Majoriteten av alla passerande människor såg väldigt olyckliga ut. Undrar vad det beror på.. Minns att jag läste en undersökning där fler tyckte att julen handlade om att "köpa julklappar" än att "vara med familjen". Sorgligt :/

/J

http://open.spotify.com/track/2P2ZvdRdpSoINiAx87zNac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0