Kenjoe goes taxi och pulka är kul.

Kenjoe var faktiskt galet bra på att köra bil, jag är faktiskt imponerad. Så om någon vill ha skjuts ställer Kenjoe upp som chaufför! Nemas problemas hälsar han (haha eller verkligen inte) ;P

Pulkaåkandet var kul faktiskt, lite blött och snöigt, men ändå mysigt. Som när man var liten, fort som fan gick det och det var galet kallt. Men kul :)

Imorgon är det nyårsafton. Det skrämmer mig. Januari och februari är nog de värsta månaderna på året. Snö, snö och snö och kyla, kyla och kyla och vinter, vinter och vinter. Det enda bra med vintern är att man kan åka skidor, och att det är mysigt att mysa inomhus.

Lovar att jag ska lägga upp en året-som-gått-i-nv3a-i-bilder imorrn under dagen om jag hinner (:

Nu ska jag kila vidare, fram tills nästa gång vi hörs så spana in felsms.com

"Till: Brorsans nya tjej
Sms: Den här natten har varit helt störd, drömde att du kidnappade mig för att sedan tvinga mig att äta cheesburgare, jag bara skrek och skrek!
Svar: Hej! Jaha, ojdå. Hoppas allt är bra annars?"

haha så galet bra :D

För övrigt är denna cover på Lady Gaga - Poker face galet bra. Sjunga om potatisar, vilken genial idé!



Peace out nu. Vi hörs imorrn, take care!

// F

Can't eat my, can't eat my
No you can't eat my potatoes
(Yum delicious root vegetable)
Can't eat my, can't eat my
No you can't eat my potatoes
(Yum delicious root vegetable)

P-p-p-potatoes, p-p-potatoes
(Yum yum yum yum)
P-p-p-potatoes, p-p-potatoes
(Yum yum yum yum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0