In the web that is my own... I begin again.

Hej.

Jag blir så himla förbannad när Fredrik påstår att jag "chillgymmar". Får bara lust att knata upp till ditt lilla hus och skrika åt dig och ge dig en smäll på käften.

"Måste gå typ en bit från busstorget för att komma dit."
Låt mig tala klarspåk: är du retarded? Vad har du egentligen för uppfattning om träning? Ska gymmet åka hem till dig och lyfta vikterna av sig själv?

"Litet."
Nej, det är inte särskilt litet. Det är inte som att det saknas några maskiner/vikter. Allt som behövs finns.

"Tråkigt."
MEN VAD FAN VÄNTAR DU DIG?!

"Ångest."
Hm, kanske var din gymångest anledningen till att du slutade träna?

"Otaggat."
Som med allt annat i livet blir det vad man gör det till.

Där har du några argument, din pajas. Jag återkommer.

/J

http://open.spotify.com/track/3VoTa72YnZBnGEYM4OQ1R6 <-- Minns ni?

Kommentarer
Postat av: Calle

In yo face, fredrik!

2009-12-26 @ 01:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0